<?xml version="1.0" encoding="ISO-8859-2"?>
<rss version="2.0">
  <channel>
    <title>Real Paradoks Madryt - komentarze</title>
    <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html</link>
    <description>Real został  właśnie liderem, choć w stolicy Hiszpanii trwa tradycyjny, permanentny stan wyjątkowy , prasa ze sto razy ogłaszała katastrofę, kibice wypędzali chusteczkami trenera i w ogóle słychać stamtąd głównie o kryzysie. Real został liderem, choć w przeciwieństwie do Barcelony mierzył się już z czającymi się za tandemem faworytów Sevillą i Deportivo La Coruna. Real został liderem czołowej ligi w Europie, choć trener Pellegrini wciąż skleja piłkarzy w zwartą grupę, zawzięcie zarazem manipulując składem. Real został liderem czołowej ligi w Europie, choć zazwyczaj zostawia po sobie wrażenie słabe lub średnie. Ów słaby lub średni Real wyprzedził Barcelonę, choć Barcelona słusznie uchodzi za drużynę zjawiskową, być może najwspanialszą na świecie w XXI wieku. Real wyprzedził Barcelonę, choć ci, którzy mieli go odmienić, albo się tygodniami leczą (Cristiano Ronaldo), albo zbyt często zawodzą - Benzema, Arbeloa i Kaka w dzisiejszym meczu z Racingiem Santander w żadnym razie się nie wyróżniali. Real napędza doskonała gra zatrudnionych w nim od dawna Higuaina tudzież Lassa Diarry (dzisiaj odpoczywał), choć Florentino Perez zapłacił latem ćwierć miliarda na globalne megagwiazdy. &#xD;
Hmm, niczego sobie kryzys. &#xD;
Barcelona drepcze coraz wolniej. Zatraciła umiejętność wygrywania na wyjazdach (przed chwilą zremisowała w Bilbao), gubi punkty i w Primera Division, i w Lidze Mistrzów. We wtorek czeka ją potwornie trudne wyzwanie, bo na Camp Nou przylatuje Inter Mediolan. A za tydzień przyjeżdża Real. Oczywiście przyduszony kryzysem. &#xD;
I przeczuwam, że nawet zdobycie tytułu Realu nie uratuje. Że nazajutrz po zdobyciu tytułu też wybuchnie kryzys.</description>
    <lastBuildDate>Mon, 23 Nov 2009 14:08:23 +0100</lastBuildDate>
    <item>
      <title>mokra_ryba: @nurredyn&#xD;&#xD;zgadzam się w 100%. wyjazd ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7464130</link>
      <description>@nurredyn&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt; zgadzam się w 100%. wyjazd do valencii do przyjemnych nie nalezy a poza tym Barca stracila na razie 6 punktow. Real gra calkiem dobrze i obysmy widzieli fajne gran derbi ale wierze ze "jedenzeryzm" zarowno Madrytu jak i Mediolanu zostanie pokarany</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7464130</guid>
      <pubDate>Mon, 23 Nov 2009 14:08:23 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>nureddyn: Ludzie opamiętajcie się. Po pierwsze, ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7463768</link>
      <description>Ludzie opamiętajcie się. &lt;br/&gt;Po pierwsze, sezon podobny do poprzedniego nawet takim klubom jak Barca zdarza się raz na 30 lat, i to normalne, że w tym nie idzie już tak gładko (chociaż istnieją na świecie kluby - przysięgam że istnieją - dla których 3 remisy, i 0 porażek po 11 kolejkach nie jest uznawane za tragedię ocierającą się o apokalipsę).&#xD;&lt;br/&gt;Po drugie zauważcie, że sytuacja zmienia się z dnia na dzień - nie dalej jak dwa tygodnie temu w Gazecie Wyborczej ktoś słusznie zauważył, że Barca w tym samym punkcie poprzedniego sezonu miała o punkt mniej.&#xD;&lt;br/&gt;Tydzień temu Ronaldo miał mieć amputowaną nogę, teraz kontuzjowany jest Messi. Ale nie jest wykluczone, że może zagrać nawet we wtorek z Interem. &lt;br/&gt;Po trzecie argument Rafała Steca, odnośnie rzekomo trudniejszych przeciwników zostawionych za plecami przez Real uważam za mocno nietrafiony - Barca zremisowała wyjazdowy mecz na Mestalla, i pechowo zawsze trudne, również wyjazdowe spotkanie z Osasuną. Natomiast Real wygrał przypadkowo (3-2) mecz z mocno przestraszonym Deportivo w pierwszej kolejce na Bernabeu, i zdecydowanie przegrał z Sevillą (od blamażu ratował jak zwykle Casillas).&#xD;&lt;br/&gt; Visca el Barca</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7463768</guid>
      <pubDate>Mon, 23 Nov 2009 12:49:34 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>dziaam: Arsenalowi chyba wykrakałem, kurde.</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7463421</link>
      <description>Arsenalowi chyba wykrakałem, kurde.</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7463421</guid>
      <pubDate>Mon, 23 Nov 2009 11:29:57 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>mikolajk.rm: Panie Rafale, &#xD;&#xD;Nie można przesadzać ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7460450</link>
      <description>&lt;b&gt;Panie Rafale,&lt;/b&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Nie można przesadzać z tego rodzajami tekstów ala 'Real beee, a Barca cacy'.&#xD;&lt;br/&gt;Musze zauważyć, że to prawda, że media hiszpańskie (Madryckie) przesadzają z tego typu krytyką no ale, że chcą zwolnić trenera to normalka, w końcu Real od ostatnich lat z tego słynął! Jeśli jednak spojrzeć jedyne zarzuty jakie mieli do trenera były po dość bolesnych porażkach i można to zrozumieć (sevilla,milan,alcorcón[nieszczęsne])&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Ale pisząc o Realu przez pana tylko w kontekście kryzyzu nie wyróżnia Pana niczym od tych dziennikarzy hiszpańskich i niektórych kibiców Realu!&#xD;&lt;br/&gt;Można napisać pewnego typu solidną i co najważniejsze konstruktywną krytykę danego zespołu, ale popadać w takiego typu niskie teksciki, akurat do Pana nie pasuje!&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Tak, jestem kibicem Realu;Nie, nie boję się żadnej dyskusji z tzw. 'wrogiem' {kibicem innej druzyny(zwlaszcza Barcy)} i krytyki wobec Realu, ale podpartą faktami i konkretnymi argumentami. &lt;i&gt;Pozdrawiam&lt;/i&gt;</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7460450</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 19:29:08 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>pireks: ulesław&#xD;&#xD;o ile mi wiadomo w poprzednim ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7459605</link>
      <description>ulesław&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt; o ile mi wiadomo w poprzednim sezonie sevilla kadrowo równiez wyglądała bardzo dobrze a Real słabiej niż obecnie.Barcelona natomiast podobnie jak w tym sezonie....na koniec sezonu roznica punktowa to była przepaść...Na mnie tez robi wrazenie kadra Sevilli.Nie mniejsze niż gra Arsenalu ale cos mi mówi po raz kolejny ze Arsenal skonczy jak zwykle i Sevilla skończy jak zwykle...czyli z niczym....</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7459605</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 16:55:21 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>antropoid: Z tego liderowania Realu byłyby nici, ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7459589</link>
      <description>Z tego liderowania Realu byłyby nici, gdyby nie sędzia. Jak zwykle nie pozwolił, by gwiazdorkom z Madrytu nie stała się krzywda...</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7459589</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 16:52:21 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>uleslaw: @Jezzo&#xD;&#xD;W Sevilli de facto trudno mówić ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7459416</link>
      <description>@Jezzo&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;W Sevilli de facto trudno mówić o pierwszej, podstawowej jedenastce. &lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Atak: Kanoute, Fabiano, Negredo - ostatnio tylko Kanoute coś cieniuje, ale ciągle jest bardzo niebezpieczny.&#xD;&lt;br/&gt;Skrzydła: Perotti i Navas - podstawowi. Ale Capel słaby nie jest, a może grać jeszcze Adriano. Jak tego nie zestawisz, wychodzi zabójcza para.&#xD;&lt;br/&gt;Środek pomocy: Renato, Zokora, Romaric, Dusher, Lolo - tutaj pełna swoboda. Każdy może grać, i każdy będzie grał na dobrym poziomie.&#xD;&lt;br/&gt;Boki obrony: Sergio Sanchez + Konko, z drugiej strony Navarro, Drago, a może Adriano.&#xD;&lt;br/&gt;Środek: Squillaci, Escude, są jeszcze młodzi: Carlos, Valente (wczoraj dobry występ), Fazio.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Zauważ, że Jimenez bardzo swobodnie wybiera wyjściowy skład. Boki obrony, środek pomocy i atak zmienia de facto co mecz.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Co chcę udowodnić? Nic odkrywczego: że Sevilla ma i mocną, i wyrównaną kadrę. A na przestrzeni sezonu to będzie jej wielki atut. &lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Nie chcę się spierać, że Sevilla ma lepszą bądź gorszą kadrę od Realu czy Barcelony. Ma kadrę inną, z innymi zaletami, ale ma ją znacznie szerszą i mniej wrażliwą na fluktuacje w składzie :) W Realu na ławce Pellegrini posadzi Kakę, a wpuści VdV, to już lament, że zbytnie rotacje. W Sevilli mogą usiąść Navas, Perotti, Fabiano i Renato, a Capel, Adriano, Negredo i Romaric swoje zrobią. I niebywałe jest to, że Sevilla będzie grała w takim samym stylu, te same aspekty będą jej groźną bronią.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Sevilla mistrzowski skład już raz miała - ze świętej pamięci Puertą, w 2007 roku. Przez rok się zbierali psychicznie, następny sezon zgrywali - teraz znów mają niesłychanie silną ekipę. Mogą grać otwarty futbol z każdym, a jak dostaną dużo miejsca, to skrzydłami zrobią sieczkę każdemu rywalowi.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Chciałem także zauważyć, że równie dobrze, co Seviila, radzi sobie Valencia.&lt;/i&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Tylko, że jak Valencia straci Villę i Pablo, Silvę bądź Matę, to już kuleje straszliwie. Bez Banegi nie układa się środek pola, bez Dealberta defensywa jest dramatyczna.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;&lt;i&gt;Zresztą zauważyłem już u Ciebie tendencję do przeceniania umiejętności niektórych piłkarzy.&lt;/i&gt;&#xD;&lt;br/&gt; Pytanie na koniec: czy ja przeceniam, czy Ty nie doceniasz? :)</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7459416</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 16:19:26 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>jezzo: @Uleslaw &#xD;Co ty chcesz udowodnić? Że ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458999</link>
      <description>@Uleslaw &lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Co ty chcesz udowodnić? Że Sevilla ma lepszą kadrę od Realu czy od Barcy? Wątpliwa sprawa.&#xD;&lt;br/&gt;"W Sevilli choćby grypa na raz ścięła Perottiego, Navasa, Fabiano, Renato, Palopa, Squillaciego i Navarro, to zespół będzie grał swoje." &lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Jeśli Ci piłkarze polegną to Sevilla zacznie masowo tracić punkty. Nie ma takich cudów, żeby piłkarze rezerwowi byli w stanie pociągnąć drużynę. Sevilla nie ma żadnych cudownych zmienników, ta różnica pomiędzy zmiennikami w Sevilli jest mniejsza (jednak wciąż istnieje...), bo piłkarze z pierwszego składu teoretycznie, a także w większości przypadków i praktycznie, są słabsi od tych z Realu czy Barcelony. Zmiennicy w tych trzech drużynach są na podobnym poziomie. Wyrównana kadra raz może mieć zaletę, ale czasami też wadę. Zresztą zauważyłem już u Ciebie tendencję do przeceniania umiejętności niektórych piłkarzy. &lt;br/&gt;Chciałem także zauważyć, że równie dobrze, co Seviila, radzi sobie Valencia. &lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt; I wyobrażam sobie Real bez "Ronaldo, Kaki, Casillasa, Pepe, Ramosa i Lassa" - np. z Alcorcon 4:0 żaden z nich nie zagrał :))))</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458999</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 14:40:32 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>uleslaw: Jezzo - ułóż sobie idealne jedenastki ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458779</link>
      <description>Jezzo - ułóż sobie idealne jedenastki Realu i Barcelony. Wymień w nich potem 6 piłkarzy dowolnej pozycji, zastępując najlepszymi dostępnymi. Pomyśl później co traci Real i Barcelona. Zrób to samo z Sevillą, a różnicy prawie nie poczujesz. &lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Gra na dwóch czy trzech frontach Real i Barcelonę będzie kosztowała dużo więcej, niż Sevillę. Sezon długi, każdy złapie zadyszkę, każdy piłkarz złapie dołek formy. W Sevilli choćby grypa na raz ścięła Perottiego, Navasa, Fabiano, Renato, Palopa, Squillaciego i Navarro, to zespół będzie grał swoje. Wyobrażasz sobie Barcę bez Xaviego, Iniesty, Messiego, Valdesa, Pique i Alvesa, albo Real bez Ronaldo, Kaki, Casillasa, Pepe, Ramosa i Lassa? Jasne, że wszyscy oni na raz nie zaniemogą, ale Sevilla możliwości kadrowe ma o wiele większe niż jakikolwiek rywal z tej ligi. &lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Do Twojego tekstu o Realu i Racingu dodać jeszcze warto, że Racing grał bez Arany, najlepszego w tym sezonie piłkarza, a w dodatku dopiero co zmienili trenera. Getafe by ich u siebie rozbiło bez najmniejszych problemów :)&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Vul6 - Villarreal właśnie się obudził, zresztą - cierpiał bo Valverde nie stawia na Pereirę. W dodatku Senna i Ibagaza, &lt;a href="http://soccerlog.net/2009/08/29/u-villarreal/" rel="nofollow"&gt;lidzerzy zespołu&lt;/a&gt;, ciągle kontuzjowani.&#xD;&lt;br/&gt;O Atletico, że skończy przez to okienko transferowe fatalnie, &lt;a href="http://soccerlog.net/2009/09/15/la-liga-po-dwoch-kolejkach/" rel="nofollow"&gt;pisałem od dawna&lt;/a&gt;. Nawet mnie z trenerem posłuchali :) Flores ich wyprowadzi na ludzi, ale potrzeba mu czasu i więcej szczęścia, niż karny dla rywali w 95 minucie meczu.&#xD;&lt;br/&gt;</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458779</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 13:48:13 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>7rafal7: alesissa&#xD;Lass miał drobny uraz:P więc ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458778</link>
      <description>alesissa&#xD;&lt;br/&gt; Lass miał drobny uraz:P więc tylko Ramos był sam sobie winny. Mimo to nie chodzi mi o to że jeden pauzuje z własnej winy drugi nie. Fakt jest taki że w obydwu drużynach nie było podstawowych graczy a odczułem takie wrażenie że próbujesz tłumaczyć tylko Barcelone</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458778</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 13:47:55 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>alesissa: @7rafal7&#xD; To trochę inna sytuacja, bo ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458732</link>
      <description>@7rafal7&#xD;&lt;br/&gt; To trochę inna sytuacja, bo nieobecności w składzie Barcelony wszystkie bez wyjątku nie są zawinione przez zawodników i do tego są konieczne. Natomiast w Realu Ramos pauzował za czerwoną kartkę (i wbrew pozorom nie było to chyba tak wielką stratą, w tym sezonie gra fatalnie, w przeciwieństwie do poprzedniego), a Lassa (o ile się nie mylę oczywiście, nie pilnuję wieści z obozu Królewskich aż tak dokładnie) odpoczywał, co można porównać do sytuacji Henry'ego, który wszedł w ostatnich minutach. Chyba że lassa jednak ma kontuzję?&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt; Ja tam nie wierzę w Sevillę. Może i ma szeroki, równy skład, ale wg mnie niewystarczająco mocny na mistrza. Choć patrząc na obecna postawę faworytów, kto wie ;)</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458732</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 13:35:44 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>jezzo: @uleslaw&#xD;&#xD;W jaki sposób możesz twierdzić, ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458683</link>
      <description>@uleslaw&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;W jaki sposób możesz twierdzić, że Sevilla idzie na mistrza? Przecież nawet nie jest liderem, i za tydzień też nim nie zostanie niezależnie od wyniku GD. Są dwa scenariusze: albo Real i Barca będą grać tak jak teraz (nieprzekonująco i sennie przez co czasami stracą punkty z każdą bardziej walczącą i poukładaną drużyną) i będzie szansa na powtórkę z sezonu 06/07 gdzie wszystkie te drużyny przez niemoc wielkiej dwójki rywalizowały do końca , albo coś w jednej (lub obu) z drużyn z wielkiej dwójki wypali, i wtedy szybko odskoczy(ą). Sevilla zawsze coś tam potraci.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Wracając do tematu Realu. Po pierwsze: stan permanentnego kryzysu jest napędzany przez media, zwłaszcza wtedy kiedy Real po raz kolejny się kompromituje w CdR albo w LM. Dodać do tego oglądanie pleców Barcelony w Lidze i w prasie i na trybunach się gotuje. Zresztą wcale nie jest tak źle jak opisuje to redaktor Stec, nawet nazwałbym to normalnym zachowaniem mediów na odpadnięcie drużyny za 500 mln z trzecioligowcem. Na szczęście w drużynie chyba panuje spokój, Pelle dementuje wszelkie doniesienia prasowe i wykonuje swoją robotę. No właśnie. Pojawiają się już czasami na Bernabeu chusteczki, gdyż gra drużyny nie przekonuje. To, co wczoraj zagrał Real, nie różniło się niczym od tego, co grał w poprzednich spotkaniach, włączając inaugurację z Deportivo, wygrane w La Liga czy porażkę z Milanem. Racing był wczoraj bardzo słabiutki, ale napastnicy Realu marnowali okazję, albo sędzia nie dyktował stuprocentowego karnego, albo brakowało ostatniego podania lub typowego cracka (Guti Ronaldo). Cały czas to samo, przeciętna gra, bez wielkiej katastrofy ale też bez błysku. Wszyscy w Madrycie czekają, kiedy ta drużyna wreszcie zaskoczy, lub czy w ogóle zaskoczy.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt;Być może Real potrzebuje jakiegoś bodźca, zapalnika, który rozrusza tą lokomotywę. Być może będzie to jakiś nowy pomysł trenera (już w meczu z Racingiem widzieliśmy troszkę inne ustawienie, bardziej ofensywne, z wykorzystaniem skrzydeł), być może będzie to powrót kontuzjowanych (zwłaszcza Ronaldo i Gutiego) czy może po prostu dobry wynik w prestiżowym spotkaniu (GD za tydzień). I jak wypali, to potem będziemy mieli felieton o przechodzeniu w Madrycie od skrajności w skrajność - czyli od permanentnego kryzysu w wielki zachwyt i podnietę.&#xD;&lt;br/&gt;&#xD;&lt;br/&gt; p.s. Szkoda mi też było tego Racingu. Wypruwali flaki, grają słabo od początku sezonu, Real ich męczył prawie całe spotkanie, a jak już mieli okazję i udało się wpakować piłkę do siatki, to sędzia dopatrzył się spalonego, którego nie było. Wcześniej nie podyktował stuprocentowego karnego dla Realu (mógł też wyrzucić za ten faul piłkarza Racingu), ale frustracja piłkarzy musiała być i tak ogromna.</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458683</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 13:26:57 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>vul6: tak tak ulesław, zieew, a Atletico i ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458653</link>
      <description>tak tak ulesław, zieew, a Atletico i Villarreal ją gonią... ;P</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458653</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 13:21:07 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>7rafal7: alesissa&#xD;"No i mały szczególnik - Barca ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458606</link>
      <description>alesissa&#xD;&lt;br/&gt;"No i mały szczególnik - Barca jest zdziesiątkowana. Połowa obrony zachorowała na świńską grypę, nie było Ibry, Messi grał kiepsko (może miał problemy z nogą już w trakcie meczu, a nie dopiero w 75.min?)"&#xD;&lt;br/&gt; Bo Real to nie był zdziesiątkowany (brak Ronaldo, Lassa, Ramosa i Albiola)</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458606</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 13:11:51 +0100</pubDate>
    </item>
    <item>
      <title>galaktyczny_marcin: Jeśli teraz jest kryzys, to ...</title>
      <link>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458583</link>
      <description>Jeśli teraz jest kryzys, to co będzie jak się skończy? :]&#xD;&lt;br/&gt; Kaka, Benzema i cała reszta w końcu trafią z formą. Z czasem utworzy się także prawdziwa drużyna. Myślę, że wygrana z FCB byłaby kolejnym (duuużym) do tego krokiem. Aczkolwiek Katalończycy jak byli, tak są mocni.</description>
      <guid>http://rafalstec.blox.pl/2009/11/Real-Paradoks-Madryt.html#k7458583</guid>
      <pubDate>Sun, 22 Nov 2009 13:05:45 +0100</pubDate>
    </item>
  </channel>
</rss>


